Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Incentive programme development during the crisis

Research Article
DOI: 10.21661/r-116255
Open Access
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Authors:
Kremer M.I. 1 , Bazyk E.F. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
3156
Published in:
doaj
eLibrary.ru
1 NAN PEI of HE "Academy of Marketing and Social Technologies - IMSIT"
For citation:
Kremer M. I., & Bazyk E. F. (2017). Incentive programme development during the crisis. Interactive science, 188-190. https://doi.org/10.21661/r-116255

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 33

Abstract

There appeared “crisis” concept on the market from the moment when business and various companies started to emerge. The loss of the ability to compete with other companies, financial difficulties and the loss of qualified staff – all this contributes to a crisis situation. In order to avoid serious losses and protect your business from such unpleasant moments, it is important to form a program of stimulation and motivational system on time.

References

  1. 1. Википедия [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://ru.wikipedia.org/wiki/
  2. 2. Филина Ф.Н. Эксперт журнала «Российский бухгалтер». – М., 2011.
  3. 3. Быкова М.С. Управление мотивацией и стимулированием персонала // Современные научные исследования и инновации. – М., 2015.
  4. 4. Крячко К.С. Эффективная мотивация персонала [Текст] / К.С. Крячко // Экономическая наука и практика: Материалы II междунар. науч. конф. – М., 2013.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.