Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Профессиональное самоопределение старшеклассников в системе довузовской подготовки регионального вуза

Proceeding
IV Международная научно-практическая конференция «Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives»
Creative commons logo
Published in:
IV Международная научно-практическая конференция «Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives»
Author:
Soloveva I. A. 1
Work direction:
Теория и методика профессионального образования
Rating:
Article accesses:
2201
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Siberian State Industrial University"
For citation:
Soloveva I. A. (2016). Профессиональное самоопределение старшеклассников в системе довузовской подготовки регионального вуза. Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives, 124-125. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article deals with the effective use of resources of the regional college preparatory training in the course of professional self-determination of youth.

References

  1. 1. Соловьева Ю.А., Соловьева А.В. Социальная роль довузовской подготовки в профессиональном становлении личности: Материалы VIІI Международной научно-практической конференции «Дни науки – 2012». – Publishing House «Education and Science» s.r.o. (Чехия, Прага). – Прага, 2012. – С. 20–24.
  2. 2. Соловьева Ю.А. К вопросу формирования профессиональных интересов учащихся в системе довузовской подготовки // Ю.А. Соловьева, А.В. Соловьева // Сборники конференций НИЦ Социосфера. – 2012. – №6. – С. 16–21.
  3. 3. Соловьева Ю.А., Корнева А.В. Опыт использования интерактивных технологий для организации профориентационной работы на довузовском этапе // Информация и образование: границы коммуникаций. – 2015. – №7 (15). – С. 302–304.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.