Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Нейромаркетинг как инструмент управления поведением потребителей

Proceeding
II International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies». Volume 2
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies». Volume 2
Author:
Kuznetsova A. A. 1
Work direction:
Экономика
Rating:
Article accesses:
1580
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Rostov State University of Economics"
For citation:
Kuznetsova A. A. (2017). Нейромаркетинг как инструмент управления поведением потребителей. A breakthrough in science: development strategies, 2(2), 85-87. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассмотрены нейромаркетинговые коммуникации и способы влияния на поведение человека. Автором проанализированы претензии к нейромаркетингу как инструменту ведения бизнеса.

References

  1. 1. Нейромаркетинг: искусство продаж на основе психологии [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cossa.ru/152/94111/
  2. 2. Нейромаркетинг: как могучие корпорации ловят на крючок незадачливых потребителей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://versia.ru/nejromarketing-kak-moguchie-korporacii-lovyat-na-kryuchok-nezadachlivyx-potrebitelej
  3. 3. Нейромаркетинг как инструмент бизнеса [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://lpgenerator.ru/blog/2015/08/11/nejromarketing-kak-instrument-biznesa-novye-gorizonty-ili-ocherednaya-illyuziya/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.