Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Strategii i metody podgotovki obuchaiushchikhsia k Vserossiiskoi proverochnoi rabote

Proceeding
DOI: 10.21661/r-471598
Open Access
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Educational environment today: development strategy»
Author:
Altovskaia S. A. 1
Work direction:
Актуальные направления преподавания в современной школе
Rating:
Article accesses:
1728
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "SOSh 112 s uglublennym izucheniem informatiki"
For citation:
Altovskaia S. A. (2018). Strategii i metody podgotovki obuchaiushchikhsia k Vserossiiskoi proverochnoi rabote. Educational environment today: development strategy, 94-95. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-471598

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Автор статьи делится результатами исследования опыта по подготовке обучающихся начальной школы к ВПР, анализирует возможности курса внеурочной деятельности. Исследователь делает вывод о стратегии подготовки.

References

  1. 1. Каирова И.З. Формирование навыков самоконтроля и самооценки у младших школьников / И.З. Каирова // Начальная школа. – 2014. – №8. – С. 42.
  2. 2. Михайлова Н.Н. Подготовка к ВПР / Н.Н. Михайлова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: lnaya-shkola/materialy-mo/2018/01/04/podgotovka-k-vpr

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.