Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

K voprosu o sushchnosti tvorcheskogo protsessa mladshikh shkol'nikov

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference with international participation «Modern education development: theory, techniques and practice»
Author:
Nevokshonova E. A. 1
Work direction:
Воспитание как приоритетная задача современного образования
Rating:
Article accesses:
1086
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI "Yelets GS №8"
For citation:
Nevokshonova E. A. (2019). K voprosu o sushchnosti tvorcheskogo protsessa mladshikh shkol'nikov. Modern education development: theory, techniques and practice, 151-153. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье описывается сущность творческого процесса, излагаются ее теоретические основы и разнообразные концепции.

References

  1. 1. Богоявленская Д.Б. Психология творческих способностей: учеб. пособ. – М.: Академия, 2002. – 320с.
  2. 2. Дружинин В.Н. Психология общих способностей. – СПб.: Питер, 2000. – 368 с.
  3. 3. Кавецкий И.Т. Основы психологии и педагогики / И.Т. Кавецкий, Т.Л. Рыжковская, И.А. Коверзнева [и др.]. – Минск.: Изд-во МИУ, 2010.
  4. 4. Моляко В.А. Психология творческой деятельности. – Киев: Знание, 1978. – 46 с.
  5. 5. Медяник Г.А. Творческое саморазвитие будущего учителя [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.monographies.ru/ru/book/section?id=3796

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.