Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Stsenarii vneklassnogo meropriiatiia "Khimicheskie elementy"

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Author:
Kudriashova L. G. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
306
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Chuvenoruskinskaia OOSh" Aksubaevskogo raiona RT
For citation:
Kudriashova L. G. (2024). Stsenarii vneklassnogo meropriiatiia "Khimicheskie elementy". Relevant lines of scientific research: theory and practice, 89-90. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен сценарий внеклассного мероприятия «Химические элементы» для учащихся 8–9 классов, направленный на закрепление по теме «Химические элементы». Внеклассное мероприятие проводится в форме интеллектуально-творческой игры, с целью повышения мотивации к изучению химии.

References

  1. 1. Курганский С.М. Интеллектуальные игры / С.М. Курганский. – М.: 5 за знания, 2007.
  2. 2. Конев М.Н. Путешествие в страну элементарию / М.Н. Конев // Химия в школе. – 2006 – №8. – EDN HVLIEN
  3. 3. Научно-теоретический и методический журнал «Химия в школе». – 2001. – №5.
  4. 4. Усова Н.В. Внеклассное мероприятие «Химический поединок» / Н.В. Усова [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/shkola/khimiya/library/2021/10/30/himicheskiy-poedinok (дата обращения: 10.09.2024).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.