Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Patrioticheskoe i dukhovno-nravstvennoe vospitanie detei starshego doshkol'nogo vozrasta

Proceeding
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Creative commons logo
Published in:
Аll-Russian scientific and practical conference «Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions»
Authors:
Kirillova E. O. 1 , Dmitrieva O. F. 1 , Artemkina E. N. 1
Work direction:
Образовательный процесс в организациях общего и дополнительного образования
Rating:
Article accesses:
338
Published in:
РИНЦ
1 MBDOU "D/S 15"
For citation:
Kirillova E. O., Dmitrieva O. F., & Artemkina E. N. (2024). Patrioticheskoe i dukhovno-nravstvennoe vospitanie detei starshego doshkol'nogo vozrasta. Educational organization as a resource for the implementation of innovative solutions, 160-162. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается вопрос патриотического воспитания детей путем их приобщения к историческим и культурным ценностям родного края.

References

  1. 1. Махалова И.В. Воспитание здорового ребенка на традициях чувашского народа: учебно-методическое пособие / И.В. Махалова, Е.И. Николаева. – Чебоксары, 2003. EDN PBOLOM
  2. 2. Миханева М.Д. Нравственно-патриотическое воспитание дошкольников / М.Д. Миханева // Управление ДОУ. – 2005. – №1.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.